مانیتورینگ(میهن مانیتور) ، مانیتورینگ سایت و مانیتورینگ سرور

مانیتورینگ میهن مانیتور ، مانیتورینگ سایت و مانیتورینگ سرور
مانیتورینگ، مانیتورینگ حرفه ای میهن مانیتور

مانیتورینگ  میهن مانیتور ، مانیتورینگ سایت و مانیتورینگ سرور ، سرویس حرفه ای میهن مانیتور از تابستان 96 شروع به کار کرد، این سرویس یکی از بهترین سرویس های مانیتورینگ سرور و سایت ها یه شمار می رود.

میهن مانیتور توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی شده و توسعه داده می شود و دقت در عملکرد پایشگر های چالش برانگیز میهن مانیتور باعث شده میهن مانیتور به یکی از محبوب ترین سرویس های مانیتورینگ در جهان تبدیل شود.

این سرویس که حتی بهتر از نمونه های خارجی خود است قابلیت های بی نظیری به کاربران خود حتی به صورت رایگان می دهد تا بتوانند به راحتی و با  کمترین هزینه و با بیشترین دقت وکاراریی نسبت به مانیتورینگ سرور های خود اقدام نموده و علاوه بر مطلع شدن از رویدادی های سرور و یا سایت های خود به صورت لحظه ای از پایشگر های جدید و بروز میهن مانیتور  استفاده نمایید .

 

میهن مانیتور توسط برنامه نویسان بومی و ایرانی پشتیبانی می شود و  کاربران این محصول هر روز منتظر افزوده شدن قابلیت های جدیدی به این سرویس هستند.

در حال حاضر میهن مانیتور مانیتورینگ سرور ها و وبسایت ها را در بیش از 8 نقطه جهان انجام می دهد و به زودی مهین مانیتور این مقدار به دوبرابر افزایش پیدا خواهد داد.

میهن مانیتور از دقت بسیار بالایی برخوردار بوده و به خواسته های کاربران خود اهمیت بسیاری داده است از این رو میهن مانیتور برای کاربران خود از بات های حرفه ای تلگرام و اسکایپ استفاده می کند و آنها  می توانند به راحتی با اضافه کردن این بات ها به جای استفاده از  ایمیل و پیامک ، و یا در کنار این دو تنظیمات پایشگر های خود را انجام دهند و با نهایت آسودگی خاطر به فعالیت خود ادامه دهند .

با ما مراقب حال سایتتون باشید.

مانیتورینگ شبکه میهن مانیتور

بررسی سرور ویا سایت شما در بیش از 8 موقعیت (Node) جهان

این آموزش تا چه اندازه مفید بود؟

[تعداد: 1 میانگین: 5]