پایشگر RAM,CPU,HDD در میهن مانیتور

برای افزودن پایشگر بررسی سخت افزار RAM,CPU,HDD در میهن مانیتور می توانید در بخش افزودن پایشگر جدید بر روی آیکون بررسی حافظه رم پردازنده و هارد کلیک کنید تا وارد بخش افزودن پایشگر بررسی RAM,CPU,HDD شوید .

پایشگر بررسی سخت افزار RAM,CPU,HDD

برای ایجاد این پایشگر شما  می توانید از یکی از دو روشی که به شما پیشنهاد می کنیم فایلی را به صورت کاملا امن بر روی سرور خود قرار دهید و یا اطلاعات اتصال به FTP  سرور و یا هاست خود را در فیلد های مربوطه وارد نمایید.

برای ایجاد این پایشگر و فعالسازی صحیح آن دستورات exec و shell_exec را فعال نمایید.

در این پایشگر می توانیم میزان مصرف منابع سخت افزاری را به صورت دوره ای و لحظه ای به شما اعلام کنیم .

و با استفاده از این پایشگر برای میزان افزایش مصرف هر یک از منابع هشدار تنظیم نمایید .

  • در فیلد اول عنوان مناسبی برای این پایشگر وارد نمایید.
  • در فیلد بعدی شما باید یک دوره ارسال گزارش تعیین کنید و از بین اعداد 1و 3 و5 و7  یک آستانه تحمل  یایک بازه زمانی برای بررسی و ارسال هشدار  تعیین کنید . ( شما می خواهید بعد از چند  مرتبه بررسی و بروز خطا برای شما هشدار ارسال شود ؟)

پایشگر بررسی سخت افزار RAM,CPU,HDD

  • در قسمت برقراری FTP  شما می توانید با استفاده از یکی از دو روش پیشنهادی فایلی را بر روی سرور ویا هاست خود قرار دهید. تا به وسیله آن ما بتوانیم داده های مورد نیاز شما را استخراج کنیم .
  • در گزینه اول قرار دادن فایل پایشگر بر روی هاست فایلی برای دانلود در اختیار شما قرار داده شده است که تنها مختص همین اکانت شما می باشد، شما می توانید این فایل را به سهولت دانلود نموده و برروی هاست ویا سرور خود قرار دهید و سپس مسیر فایل را در فیلد بعدی وارد نمایید .
  • و در روش دوم برقراری FTP  می توانید مشخصات FTP خود را در فیلد های مربوطه نظیر (نام کاربری گذرواژه و Port وارد نمایید ) تا ما این کار را برای شما انجام دهیم.
  •  در قسمت نوار میله ای می توانید یک بازه زمانی برای  بررسی سرور خود  در بازه های دقیقه و ساعت انتخاب نمایید .
  • در نمودار تعیین مصرف منابع شما می توانید زمان هشدار را برای مصرف منابع بیشتر از n  درصد تعیین کنید (بعنوان مثال میزان مصرف منابع بیشتر از %70)هشدار ارسال شود.

پایشگر RAM,CPU,HDD در میهن مانیتور

  • و در قسمت  پایانی برای افزودن پایشگر در میهن مانیتور می توانید روش های ارسال هشدار را برای  همین سرور و همین پایشگر  انتخاب نمایید .

پایشگر بررسی سخت افزار RAM,CPU,HDD

مشاهده پایشگر بررسی سخت افزار RAM,CPU,HDD در میهن مانیتور و پایشگر بررسی میزارن مصرف منابع میهن مانیتور.

برای افزودن پایشگر RAM,CPU,HDD در سامانه مانیتورینگ  میهن وب هاست کلیک کنید!.

این آموزش تا چه اندازه مفید بود؟

[تعداد: 5 میانگین: 5]