آپتایم (آپ تایم) سرور و آپتایم سایت به چه معناست ؟

آپتایم (آپ تایم) سرور و آپتایم سایت چیست ؟  سوالی که شاید در ذهن بسیاری از افرادی که در زمینه IT فعالیت می کنند وجود داشته باشد.

آپتایم (آپ تایم) سرور و آپتایم سایت
آپتایم (Uptime) میهن مانیتور

آپتایم  در واقع به معنای قابلیت در دسترس نگه داشتن وبسایت ها  در شبانه روز  گفته می شود. یعنی یک سرور خوب با میزان آپتایم بالا باید این قابلیت را داشته باشد که در تمام مدت شبانه روز و در 356 روز از سال قطعی کمتری و یا کاملا بدون قطعی باشد.

آپتایم سرور ها دغدغه اصلی بسیاری از افرادی که در زمینه وب فعالیت می کنند بوده و هست ! از کدامین شرکت هاست تهیه کنند و آیا این شرکت ها  تعهدی نسبت به میران آپتایم اعلام شده داردند یا خیر !

توصیه میهن مانیتور به شما استفاده از سرور های با میزان آپتایم بسیار بالای شرکت میهن وب هاست بوده و این قابلیت را در اختیار تمامی مشتریان خود قرار می دهد که بتوانند  با استفاده از سرویس مانیتورینگ میهن مانیتور میزان آپتایم سرور های خود را مشاهده نمایید و یا برای سایر افراد میزان آپتایم سرور های خود در شرکت های دیگر را مشاهده نمایید .

با میهن مانیتور می توانید علاوه بر مشاهده میزان آپتایم سرور های خود از سایر پایشگر های بسیار پرکاربرد نظیر بررسی وضعیت دیتا بیس وضعیت پورت ها میزان مصرف منابع و بسیاری پایشگر های جدید و چالش برانگیز میهن مانیتور با کمترین هزینه ممکن استفاده نمایید.

با میهن مانیتور می توانید میزان آپتایم سرور ها و سایت های خود را حتی به صورت نمودار های زنده مشاهده نمایید و با نمودار های ماهیانه هفتگی و روزانه در بیش از 12 نقطه جهان به صورت همزمان و با الگوریتم های بسیار جدید و دقیق بررسی و مشاهده نموده و در صورت تمایل گزارش کاملی از وضعیت  آپتایم سرور های خود را در قالب فایل PDF داشته باشید.

با ما مراقب حال سایتتون باشید! …

آپتایم (آپ تایم) سرور و آپتایم سایت
چگونه آپتایم سایت و یا سرور خود را در میهن مانیتور بررسی کنم ؟

بررسی میزان آپتایم سرور ویا وبسایت

این آموزش تا چه اندازه مفید بود؟

[تعداد: 1 میانگین: 5]