آپتایم سرور | میهن مانیتور دسترس بودن سرور

سرویس آپتایم سرور در میهن مانیتور برای بررسی میزان آپتایم سرور های شما و مانیتور کردن سرور های کاربران بوده و کاربران  می توانند با عضویت سریع و آسان در میهن مانیتور با استفاده از پنل بسیار زیبا و پرکاربرد میهن مانیتور سرور های خود را  ایجاد نموده و برای هر کدام از سرور های خود پایشگر ایجاد نمایند و به تحلیل میزان آپتایم سرور های خود بپردازند.

 

آپتایم سرور در میهن مانیتور
آپتایم سرور میهن مانیتور

 

سیستم کاملا هوشمند و دقیق میهن مانیتور با استفاده از بروز ترین الگوریتم های برنامه نویسی به صورت لحظه ای سرور های شما را مانیتور می کنند بدون خستگی و بدون توقف ! و شما را در لحظه از وجود و یا پیش آمد هر گونه خطا و یا رخدادی مطلع خواهند کرد .

در قسمت تنظیمات ارسال هشدار در میهن مانیتور می توانید به آسانی تنظیمات افزودن شماره همراه ایمیل بات تلگرام و… را انجام دهید و در هنگام ایجاد پایشگر های سرور از هریک جهت دریافت رویداد های سرور خود استفاده نمایید .

میهن مانیتور افتخار دارد که سرور های کاربران خود را در بیش از 12 کشور در جهان رصد نموده و گزارشات دقیق هر یک را چه در قالب نمودار های گرافیکی زیبا و دقیق و  چه به صورت فایل های PDF و قالب های تصویری به کابران خود ارائه نماید.

 جزئیات بیشتر درمورد تنظیمات ارسال هشدار در میهن مانیتور !

بررسی میزان آپتایم سرور ها با جدید ترین الگوریتم های برنامه نویسی

این آموزش تا چه اندازه مفید بود؟

[تعداد: 7 میانگین: 5]