آپتایم سایت و آپتایم وبسایت | بررسی در دسترس بودن در میهن مانیتور

آپتایم سایت و آپتایم وبسایت

آپتایم سایت و آپتایم وبسایت یا در دسترس بودن در میهن مانیتور به معنی میزان پایداری سایت و یا وبسایت شما در طول یک ماه و یا بازه های بیشتر می باشد.

در میهن مانیتور می توانید میزان آپتایم سایت ویا وبسایت خود را به صورت نمودار های گویا و دقیق گرافیکی  تحلیل کنید و برای هر گونه قطعی و یا Down  شدن هشدار هایی تعیین نمایید .

برای دریافت هشدار های آپتایم در میهن مانیتور می توانید از بات های اسکایپ و تلگرام  در کنار ارسال هشدار به صورت ایمیل و پیامک  استفاده کنید.

 

 

امروزه برای وبمستران زیادی میزان آپتایم سایت و  آپتایم وبسایت  جزو  پارامتر های مهم انتخاب هاست و سرور  بشمار می آید لذا در همین راستا پیشنهاد میهن مانیتور استفاده از سرور های  میهن وب هاست  می باشد.

با ایجاد پایشگر های بررسی آپتایم سایت و یا آپتایم وبسایت دیگر جای نگرانی نیست. با میهن مانیتور شما اولین نفری هستید که از قطعی و کندی وبسایت خود مطلع می شوید و می توانید نسبت به رفع مشکلتان اقدام نمایید .
 با پایشگر های دقیق میهن مانیتور نه تنها می توانید از آپتام وبسایت و یا آپتایم وبسایت خود مطلع شوید . بلکه می توانید با ایجاد پایشگر های بسیاری از حجوم هکر ها، قطعی در پورت ها ، بلاک شدن دامنه شما و بسیاری امکانات دیگر استفاده کنید .
 با پایشگر های بررسی در دسترس بودن میهن مانیتور می توانید به صورت رایگان یک پلن تقریبا کامل داشته باشید و در صورت مطمئن شدن از دقت میهن مانیتور برای همیشه از خدمات این سرویس ارزنده استفاده نمایید .
رایگان تست کنید!

این آموزش تا چه اندازه مفید بود؟

[تعداد: 9 میانگین: 5]